یاس و آمین-وقت رفتن
یاس و آمین-وقت رفتن
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


G                                                                    A                          Bm             
سخته حرفم ولي بايد رفت ديگه تمومه ديگه بريدم ... ديگه خستم از اين كه هر چي هي اومدمو نرسيدم
F#               G         A                      Em                                 A                       Bm           
سخته حرفم ولي بايد بدوني خستم ، ولي بايد بدوني كه ميرم با يه يادگاري رو دستم با يه يادگاري رو دستم
Em                        A                           F#m                          Bm                 
سخته رفتن بس كه سردم من حرفِ دلاي شكستم ... من با هر خاطره با غم ميرم با اينكه وابستم
Bm                          Em                     A                         F#m                  Bm                  
سخته رفتن تلخه حرفم ببين من درا رو بستم ... من از غروب جمعم حتي از سكوت صبحم خستم
A                                    Bm                               
سخته حرفم رسيده وقت رفتن ... به ياد اون روزا كه اسمت هر يه سطر دفتر
G                                               Em                         
نقش ميبست چشم با اشك خيرست به ... فردايي كه توي زندگيم يه بخش ديگست
A                                              Bm                              
من نميدونم بهت نميومد ... كه خودتو بكشي كنار از كنار من تو بري گلم
G                                        Em                                   
نخواستي بفهمي اينو كه من عاشقتم ... فهميدم حق ميدم بهت باشه بخند
A                                       Bm                              
به من ، واقعا كه حق داري بخندي ... كه با اون نگاهت منو به رگباري ببندي
G                                     Em                              
كه بدتر از صد تا گلوله سرب داغه ... با تو فكر ميكردم طلوع صبحه آخه
A                                                  Bm               
تا وقتي بودي توي زندگيم من غم نداشتم ... واست تا جايي كه تونستم من كم نذاشتم
Bm                                               G                                              Em                 
البته خودم ميخواستم اينا منت نيست ... ولي با تو بودن واسه ی مَن مِن بعد ريسكه
A                                                                   
ديگه با خاطراتِ با تو خوشم ... پس چون كه حتي فكر بي تو بودن كشندست
G                                         Em                             
بذار بگم آخرين سطرمو بخوني ... من ميرم تا شايد تو قدرمو بدوني


سخته رفتن ...
A                                      Bm                                 
سخته حرفم رسيده وقت رفتن ... گذشت اون روزا تو حرفا بودي حرف اول
G                                         Em                               
حس ميكردم اخيرا حرفات با خراشه ... اونجا بود كه فهميدم اين قصه آخراشه
A                                        Bm                                 
وقتِ رفتنه و وقتِ دفنِ قلبمه ... و خودت ميدوني تمومه الكي جو نده
G                                        Em                                
حرف هاي تلخت هم كه نمك زخممه ... و تنها دلخوشيم به قلم دستمه
A                                      Bm                                    
و باز منمو حسرت اينكه دوباره تنهام ... و از خدا حالا ميخوام من دو بال پرواز
G                                                         Em                           
ميدوني چند بار گفتم كه تو مال من باش ... بگذريم ديگه ز دستم در رفته شمار دردام
A                                             Bm                                 
تو كه ميدونستي من تكيه گاه محكمتم ... بگو با من ديگه چرا دِ آخه نوكرتم
G                                                     Em                        
من كه هر دقيقم وابسته به دقيقه ی تو بود ... من كه حتي لباس تنم به سليقه ی تو بود
A                                                   Bm                        
مني كه دست هيچكسي رو با وجودم نميگرفتم ... تو باعث شدي كه توي قلبم نميره نفرت
G                              Em                                  
رسيده وقت رفتن ... هر چند من از دلت خيلي وقته رفتم
A                                  Bm                                      
باشه تو برديو اينا برات افتخارن ... تو ختم عالميو منم اِند خامم
G                                      Em                                  
فکر نكني اهل جبران يا انتقامم ... خودم بايد دقت ميكردم تو انتخابم
Em                     A                            F#m                         Bm                  
سخته رفتن بس كه سردم من حرفِ دلاي شكستم ... من دردِ تموم دنيام كه زخمامو خودم بستم
Bm                          Em                     A                         F#m                  Bm                  
سخته رفتن تلخه حرفم ببين من درا رو بستم ... من از غروب جمعم حتي از سكوت صبحم خستم
[Bm  -  F#m  -  A  -  Em  -  Bm]


نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت23:23---27 دی 1391
مرسی


خیلی خوب بود


ولی ای کاش هر آهنگی رو که میزارید بگید که با چه ریتمی بزنیمش!!!
پاسخ:چشم از این به بعد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: